Установка ГБО своїми руками
ГБО 2-го покоління своїми руками.
Є кілька причин установки ГБО 2-го покоління своїми руками, по-перше, ви економите гроші і не малі (в середньому за установку беруть від 500 грн до 1000 грн), по друге ви будете розуміти принцип роботи всього обладнання та в подальшому зможете власноруч полагодити або замінити будь-який вузол газового обладнання на вашому автомобілі. За часом це займає близько 1-го дня не більше.
Для установки ГБО вам знадобиться:
Балон (циліндричний або тороїдальний)
Кріплення балона (для циліндричних балонів)
Вент коробка (для циліндричних балонів)
Гофра вентиляційна 2 шт за 1 м (для циліндричних балонів)
Мультиклапан під балон (можна Туреччина але краще Італія )
Редуктор під потужність вашого авто (можна Туреччина але краще Італія )
Трубка магістральна діаметр 6 - 5-6 метрів
Трубка магістральна діаметр 8 – 1.5-2 метра
Перехідники якщо ПВХ магістраль
Рукава газу 12 – 1м (на карбюратор)
Рукав газу 16 -1 м
Рукав тосольний 16 -1.5 м
Трійник тосольний - 2 шт
Дозатор потужності
Клапан бензину (на карбюратор)
Змішувач під ваше авто
Емулятор (для інжектора)
Хомути металеві 16-22 -10 шт
Установка балона заправного пристрою і магістралі.
Балони бувають різних розмірів і модифікацій підбираємо під своє авто.
1. Робимо пробні виміри і мітки де буде проходити магістральна трубка свердлимо отвори і обробляємо.
2. Кріпимо балон кріпленням
* в балонах під запаску вони йдуть в комплекті
* до циліндричного балона купуються окремо стрічки і куточки
3. Встановимо мультиклапан в балон.
* не має значення, який у вас балон під запаску або циліндричний вони встановлюються однаково для всіх балонів.
* для циліндричного балона ще йде вентиляційна коробка і два гофрованого шланга по 1 метру кожен
4. Знаходимо місце для установки заправного пристрою
* відстань магістральної трубки від заправного пристрою (по іншому ВЗУ) до балона має становити не менше 25 см це обумовлено нормами безпеки.
* заправний пристрій буває виносне, врізне або в лючок бензобака.
* при купівлі уточнюйте яке ВЗУ вам необхідно
5. Починаємо магістральної трубці. Магістральна трубка зазвичай мідна в обплетенні або ПВХ більш сучасна. З ПВХ легко працювати і з часом вона не окислюється, мідна трубка трохи важчою в роботі, але дешевше в ціні.
Вам знадобиться трубка магістральна діаметром 6 і довжиною 5-6 метрів
* для автомобілів ВАЗ 2101-2115,1117-1119,2170-2190, Lanos, Sens, Aveo достатньо буде і 5 метрів
* для інших авто 6 метрів
Трубка магістральна діаметром 8 і довжиною 1.5-2 метра в залежності де будете ставити ВЗУ.
Трубка ПВХ потрібні будуть перехідники або як ще їх називають фітинги. По одному прямим 6 і 8, і кутового 6 і 8 розміру.
Першою прокладаємо трубку на ВЗУ заміряємо і відрізаємо потрібний шматок.
* Якщо прокладаємо мідь раджу потренуватися гнути на останньому шматку від магістралі.
На краю трубок одягаємо бонки (вони йдуть в комплекті з мультиклапаном і ВЗУ) все добре обжимаем і закріплюємо трубку до кузова і прокладаємо уздовж магістралі бензинових трубок.
Роботи з балоном, магістральної трубкою і ВЗУ закінчені переходимо в підкапотний простір.
* цей спосіб підійде як для встановлення ГБО 2 покоління так і 4 покоління.
Установка підкапотного обладнання
1. Почнемо з редуктора. Встановлювати його слід в легкодоступному місці і на жорсткій частини кузова.
Далі підводимо магістральну трубку і обжимаем.
2. Зливаємо тосол. Відміряємо тосольний рукав для різання в систему охолодження врезаемся трійниками та підключаємо до редуктора.
3. Підключаємо клапан бензину. Тут все просто обрізаємо подачу бензину і підключаємо до клапана.
* дивіться щоб клапан бензину в механічному положенні був закритий.
* для инжерторных автомобілів клапан бензину не потрібно там підключається емулятор або реле відключення паливного насоса. Схема на малюнку
* клапан газу підключається практично так як і бензиновий тільки через вакуумні шланг.
4. Переходимо до підключення кнопки. У салоні вибираємо відповідне місце і кріпимо, проводимо проводку і виводимо в підкапотний простір далі за схемою підключаємо до клапана бензину (газу),до редуктора, до емулятора для інжектора і один дріт на плюс один на масу або через замок запалювання. Також підключаємо один провід (коричневий) до котушки запалювання (карбюраторне авто) або до проводу 4 циліндра (інжектор). Схема.
5. Підключення інжектора
Змішувач врізається в гофру подачі повітря перед впускним колектором і обжимається пластиковими або металевими хомутами.
* для більшості автомобілів марки ВАЗ, Деу розмір змішувача D 60
*для іномарок змішувачі підбираються індивідуально за розміром впускного колектора.
Підключення карбюратора
Є два способи підключення
1. За допомогою штуцерів врізки в карбюратор не дуже зручний і трудомісткий процес. Не цілком виправданий.
2. З допомогою проставки змішувача солекс черепашка він один із самих надійних і простих в установці. Але підходить тільки для карбюраторів Солекс.
Знімаємо верхню кришку і встановлюємо змішувач.
Так само є змішувач нижній для ВАЗ 2101-2107 він ставиться під карбюратор для цього вам знадобиться зняти карбюратор.
* при купівлі підбирайте змішувач під свій автомобіль.
6. Ну ось і останній етап установки ГБО підключаєте газовий шланг один до редуктора другий до змішувача.
Спочатку заправте не більше 5 літрів газу для перевірки системи на витоку. Візьміть мильний розчин і пройдіться по всіх з'єднань промочив губкою всі стики і з'єднання з хомутами? підтягуємо в случии витоку.
Консультацію та допомогу при установці ви можете отримати на сайті texnoray.com.ua .
Також тут ви можете придбати комплекти ГБО 2 покоління в різній комплектації
і всіляке ГБО обладнання для вашого авто.