Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Відправка замовлень відбувається протягом 1-3 робочих днів. (уточнюйте у менеджера)
- Безкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 700 ₴.Відправка замовлень відбувається протягом 1-3 робочих днів. (уточнюйте у менеджера) Габарити пакування до 70 см Оплата на рахунок Пром оплата
- Відправка замовлень відбувається протягом 1-3 робочих днів. (уточнюйте у менеджера)
Способи оплати
- Безпечна оплата Відправлення Новою Поштою,Укрпоштою, Точки видачі Rozetka
- Відправлення Новою Поштою,Укрпоштою
- До суми замовлення додається додаткова комісія 50 грн Відправлення Новою Поштою Пластикові деталі,автозапчастини з елементами скла, великогабаритний крихкий товар, масла та рідини більше 5 літрів - відправляемо по частковій оплаті вартості доставки.
- Оплата вартості доставки, залишок на оплату при отриманні. Відправка Новою Поштою
- Найменування отримувача ФОП Молодченко Віталій Васильович Код отримувача 3125622258 Рахунок отримувача у форматі відповідно до стандарту IBAN UA613052990000026002025105936 Вказати номер замовлення або Прізвище Ім'я
Гарантія:
Гарантія:
Умови надання гарантії?
* товар не має механічних чи інших ушкоджень
* товар використовувався за інструкцією
* ви не ремонтували товар самостійно та не змінювали його конструкції
Як здати товар за гарантією?
* підготуйте акт рекламації від сертифікованої організації та акт виконаних робіт
* заповніть бланк повернення товару (спитати у менеджера) та вкладіть з іншими документами в коробку
* якщо товар має візуальний брак оформлення документів не потрібне
Який порядок (процес) обробки рекламації?
* Повернутий товар передається на рекламацію постачальнику (виробнику) термін розгляду від 7 до 21 днів.
* Якщо під час експертизи не підтверджується дефект, товар повертається покупцю.
* Якщо товар не підлягає ремонту, покупцеві пропонується обміняти товар або оформити повернення коштів, заповнивши заяву на повернення.
* Гроші повертаються протягом 2–3 днів після надання висновку експертизи у спосіб, яким здійснювалася оплата.
Хто охоплює транспортні витрати?
* Транспортні витрати на повернення товару на стороні покупця, вартість згідно з тарифами перевізника.
* Якщо повернення провадиться з вини менеджера, то транспортні витрати за рахунок інтернет магазину.
Умови надання гарантії?
* товар не має механічних чи інших ушкоджень
* товар використовувався за інструкцією
* ви не ремонтували товар самостійно та не змінювали його конструкції
Як здати товар за гарантією?
* підготуйте акт рекламації від сертифікованої організації та акт виконаних робіт
* заповніть бланк повернення товару (спитати у менеджера) та вкладіть з іншими документами в коробку
* якщо товар має візуальний брак оформлення документів не потрібне
Який порядок (процес) обробки рекламації?
* Повернутий товар передається на рекламацію постачальнику (виробнику) термін розгляду від 7 до 21 днів.
* Якщо під час експертизи не підтверджується дефект, товар повертається покупцю.
* Якщо товар не підлягає ремонту, покупцеві пропонується обміняти товар або оформити повернення коштів, заповнивши заяву на повернення.
* Гроші повертаються протягом 2–3 днів після надання висновку експертизи у спосіб, яким здійснювалася оплата.
Хто охоплює транспортні витрати?
* Транспортні витрати на повернення товару на стороні покупця, вартість згідно з тарифами перевізника.
* Якщо повернення провадиться з вини менеджера, то транспортні витрати за рахунок інтернет магазину.