Продавець "Технo-автозапчастини" ВАЗ, ГАЗ, Daewoo, Chevrolet, ГБО розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
4627 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 08:30 найближчого робочого дня (16.12).

+380 (99) 772-84-94
+380 (67) 365-67-82
ул.Кропивницкого 189 "Авторынок Клинцовский", Кропивницький, Україна
Кошик
"Техно-автозапчасти" ВАЗ,ГАЗ,Daewoo,Chevrolet

Гарантія

Гарантія:
Умови надання гарантії?

  * товар не має механічних чи інших ушкоджень

   * товар використовувався за інструкцією

   * ви не ремонтували товар самостійно та не змінювали його конструкції

Як здати товар за гарантією?

  * підготуйте акт рекламації від сертифікованої організації та акт виконаних робіт

  * заповніть бланк повернення товару (спитати у менеджера) та вкладіть з іншими документами в коробку

Який порядок (процес) обробки рекламації?

   * Повернутий товар передається на рекламацію постачальнику (виробнику) термін розгляду від 7 до 21 днів.

   * Якщо під час експертизи не підтверджується дефект, товар повертається покупцю.

   * Якщо товар не підлягає ремонту, покупцеві пропонується обміняти товар або оформити повернення коштів, заповнивши заяву на повернення.

   * Гроші повертаються протягом 2–3 днів після надання висновку експертизи у спосіб, яким здійснювалася оплата.

Хто охоплює транспортні витрати?

  * Транспортні витрати на повернення товару на стороні покупця, вартість згідно з тарифами перевізника.

  * Якщо повернення провадиться з вини менеджера, то транспортні витрати за рахунок інтернет магазину.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner