Гарантія
Гарантія:
Умови надання гарантії?
* товар не має механічних чи інших ушкоджень
* товар використовувався за інструкцією
* ви не ремонтували товар самостійно та не змінювали його конструкції
Як здати товар за гарантією?
* підготуйте акт рекламації від сертифікованої організації та акт виконаних робіт
* заповніть бланк повернення товару (спитати у менеджера) та вкладіть з іншими документами в коробку
Який порядок (процес) обробки рекламації?
* Повернутий товар передається на рекламацію постачальнику (виробнику) термін розгляду від 7 до 21 днів.
* Якщо під час експертизи не підтверджується дефект, товар повертається покупцю.
* Якщо товар не підлягає ремонту, покупцеві пропонується обміняти товар або оформити повернення коштів, заповнивши заяву на повернення.
* Гроші повертаються протягом 2–3 днів після надання висновку експертизи у спосіб, яким здійснювалася оплата.
Хто охоплює транспортні витрати?
* Транспортні витрати на повернення товару на стороні покупця, вартість згідно з тарифами перевізника.
* Якщо повернення провадиться з вини менеджера, то транспортні витрати за рахунок інтернет магазину.
* товар не має механічних чи інших ушкоджень
* товар використовувався за інструкцією
* ви не ремонтували товар самостійно та не змінювали його конструкції
Як здати товар за гарантією?
* підготуйте акт рекламації від сертифікованої організації та акт виконаних робіт
* заповніть бланк повернення товару (спитати у менеджера) та вкладіть з іншими документами в коробку
Який порядок (процес) обробки рекламації?
* Повернутий товар передається на рекламацію постачальнику (виробнику) термін розгляду від 7 до 21 днів.
* Якщо під час експертизи не підтверджується дефект, товар повертається покупцю.
* Якщо товар не підлягає ремонту, покупцеві пропонується обміняти товар або оформити повернення коштів, заповнивши заяву на повернення.
* Гроші повертаються протягом 2–3 днів після надання висновку експертизи у спосіб, яким здійснювалася оплата.
Хто охоплює транспортні витрати?
* Транспортні витрати на повернення товару на стороні покупця, вартість згідно з тарифами перевізника.
* Якщо повернення провадиться з вини менеджера, то транспортні витрати за рахунок інтернет магазину.